over zibber
Dit is wie we zijn,
dit is ons verhaal
Wij zijn specialisten in de niche van vastgoedmedia en hebben een ruime ervaring met de makelaardij.
We zijn actief in Nederland & België en hebben ambitieuze plannen voor verdere groei binnen Europa.
Onze geschiedenis, onze mijlpalen
De startup fase
2010 en 2 jongens met een plan
In 2010, midden in de crisis, begonnen we met Zibber aan een uitdagende missie: Een professionele vastgoedpresentatie betaalbaar maken. Vóór die tijd was dat immers alleen voorbestemd aan villa's uit het topsegment. 'Dat moet anders kunnen', dachten de oprichters. Woningen werden moeizaam verkocht, de presentatie was ondermaats en de markt was klaar voor vernieuwing. Vanuit een klein studeerkamertje begonnen ze met het aanbieden van woningfotografie en plattegronden tegen eerlijke prijzen. Deze, professionele kwaliteit voor betaalbare prijzen, aanpak sloeg aan.
33e van TOP100 snelst groeiende bedrijven
Onze groei
Vanaf 2012 begint het concept zijn vruchten af te werpen en groeit Zibber hard. We breiden ons productgamma verder uit om te voldoen aan de vraag vanuit de markt. Meer en meer klanten weten ons te vinden en het team neemt gestaag in omvang toe.
Onze snelle groei laat ook het Financieel Dagblad niet ongemoeid. In de TOP100 van snelst groeiende bedrijven hebben we met onze double digits groeicijfers een eervolle 33e plaats weten te bemachtigen.
2017: opening kantoor in Ho Chi Minh City
Start met eigen productieteam in Vietnam
Net als bij veel concurrenten werd de bewerking van foto's en het tekenwerk van plattegronden uitbesteed.
We hadden echter de wens om meer grip te hebben op dit vitale bedrijfsonderdeel en besloten dat het anders moest.
Vanuit de grootste stad van Vietnam, Ho Chi Minh City, zijn we gestart met het vormen van eigen productieteam.
Vandaag de dag zijn voor ons team in Vietnam zo'n 85 medewerkers actief en zijn ze mede verantwoordelijk voor de hoge kwaliteit en snelle levertijden van onze media producten.
2017: betreding belgische markt
Eerste stap over de grens: België
In 2017 hebben we onze eerste stap over de grens gemaakt en zijn we vanuit Antwerpen begonnen op de Belgische markt. Ondanks de vele verschillen ten opzichte van onze thuismarkt hebben we in een relatief korte periode laten zien dat onze aanpak ook hier werkt. Momenteel zijn we marktleider in België en staan we in de startblokken om onze activiteiten verder uit te breiden naar Brussel en Wallonië.
2017: nieuw kantoor
Nieuwe HQ in Eindhoven
Na in een korte periode meerdere malen verhuisd te zijn was het tijd voor een kantoor dat toekomstproof was.
In het manhattan van Eindhoven, Flight Forum, vonden wij uiteindelijk ons nieuwe onderkomen. Na een grondige verbouwing hebben we hier uiteindelijk ons eigen 'thuis' van gemaakt.
2018: Van Mito naar Karl
Introductie nieuwe Zibber auto
Met de shift naar een ander type auto was een nieuw design, passend bij onze aangepaste huisstijl, een must.
In 2018 presenteerde we daarom aan de Nederlandse en Belgische wegen onze nieuwe herkenbare Zibber auto.
2019: een nieuw klanten dashboard
Portal 2.0
Het 1.0 systeem was gedateerd en sloot onvoldoende aan bij de wensen van de toekomst. Bij de upgrade naar een nieuwe systeem was het top prio om snelheid en efficiëntie naar een hoger niveau te tillen waarbij het ontzorgen van makelaars voorop stond
Het resultaat is een bestelssysteem met een overzichtelijke user-interface en intuïtieve bediening.
2020: Zibber x Leica Geosystems
Start 3D Laserscannen
Na een grondig onderzoek besloten we dat het 3D laserscannen voor ons de toekomst zou zijn. De net uitgebrachte hardware van het Zwitsere Leica Geosystems was revolutionair voor onze business.
Door het 3D laserscannen zijn wij in staat om in slechts enkele minuten een complete woning in te meten, iets wat op een traditionele manier al snel een uur of langer duurde.
2021: dienstverlening voor commercieel vastgoed
Zibber | Work
Met 'easy' als misschien wel het belangrijkste uitgangspunt zijn we in 2021 aan de slag gegaan om de ideale dienstverlening voor commercieel vastgoed makelaars te herschrijven.
Het doel was om een oplossing te creëren waar vastgoedprofessionals terecht kunnen voor zowel presentatie media als voor een meetrapport of multitenant meetstaat.
Met de succesvolle introductie van Zibber | Work als resultaat zien wij grote kansen om deze activiteiten verder uit te rollen.
Maak kennis met
ons management team
Dogan Kahveci
CEO
Met een achtergrond in het vastgoed en een passie voor ondernemen is Dogan actief als eindverantwoordelijke van Zibber.
Aanbevolen artikel van Dogan
3 redenen waarom 3D laserscannen belangrijk is voor jou als makelaarBert van Lieshout
Finance manager
Na werkzaam te zijn geweest bij een groot accountantskantoor heeft Bert de overstap gemaakt naar Zibber. Hij is als finance manager het financieel geweten van onze organisatie.
Hans Meeuwsen
Innovatie & projecten
Na een blauwe maandag als makelaar actief te zijn geweest wist Hans het. De presentatie van woningen moest beter. Momenteel is hij actief met innovaties en projecten.
Aanbevolen artikel van Hans
Hoe wij de presentatie van commercieel vastgoed hebben hergedefinieerd.Janine Bremmers
HR manager
Na werkervaring opgedaan te hebben bij enkele grote corporates was het tijd voor Janine om meer invloed uit te kunnen oefenen. Ondanks dat de uitdaging niet mals was wist ze er een succes van te maken.
Aanbevolen pagina door Janine
Bezoek onze 'Werken Bij' paginaErik van Opdorp
Sales Manager
Na een bewezen trackrecord bij meerdere bedrijven is Eric vers gestart in de rol van Sales Manager. Hiermee is deze sportfanaat verantwoordelijk voor het aansturen van onze sales en marketing teams.
Waarmee kunnen we jou helpen?
Wil je weten wat Zibber voor jou kan betekenen? Stel je vraag en wij helpen je graag verder!
Wij reageren binnen 1 werkdag
- Actief in heel Nederland
- makkelijk online te bestellen
- Levering binnen 1 werkdag
- 200+ beoordelingen: 4,8 / 5
Alle essentials voor de makelaar om van de verkoopcampagne een succes te maken.
Onze contactgegevens